czwartek, 29 listopada 2012

Kalendarz adwentowy





Pierwszy z dwóch kalendarzy adwentowych, już w drodze do nowego domu, udoskonalona wersja kalendarza z tego tutoriala, z opcją dopasowywania ilości dni adwentowych poprzez doczepiane kieszonki, z tyłu kieszeń mieszcząca teczkę A4, na dodatkowe, niemieszczące się w kieszonkach niespodzianki, zapas papierów do zadań plastycznych. Planowane wypełnienie: karteczki z różnymi zadaniami, które postaram się tu spisać. Na razie kończę drugi, żeby zdążyć na pierwszą adwentową niedzielę :-)

4 komentarze:

  1. Kalendarz już na dobre zadomowił się w nowym domu:-)) pyszni się na ścianie w salonie i jest adresatem pierwszych porannych kroków małej kurki. Szuka "listu na dziś":-)
    Piękny jest i bardzo starannie wykończony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się zmienić ustawienia komentarzy :)
      Ja jestem w ogóle pod wrażeniem, jak dalece atrakcyjne są takie zadania. Podejrzewałam, że to może być fajne, takie szykowanie się wspólne do świąt, ale że aż tyle będzie z tego ekscytacji, to nie sądziłam :)

      Usuń
  2. Aaa, to już nie muszę być Anonymousem?;-) Myślałam, że tylko dlatego udało mi się dodać komenta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie widzę nigdzie opcji dodawania podpisu do komentarzy bez logowania. Pozostaje chyba podpisywać się w treści komentarza.

      Usuń